Dag 17: Helena

14 september 2014 - Helena, Montana, Verenigde Staten

Na een lekker ontbijt buffet zijn we in zuidelijke richting naar Helena gereden. Onderweg bij een stuwmeer gestopt en een broodje gegeten. Toen we hier van het uitzicht aan het genieten waren vloog er een bald eagle voorbij die een stuk verder op boven in een boom ging zitten. Daar snel naar toe gelopen maar net op het moment toen ik dacht dit is dichtbij genoeg dacht de bald eagle dat ook en vloog weg. Toch indrukwekkend om dit van dichtbij mee te maken. In de loop van de middag in Helena aangekomen waar we s'avonds lekker chinees hebben gegeten. Toen we hier naar toe reden ging het banden lampje weer branden. We zitten vlakbij het vliegveld dus zijn we hier even bij de Hertz langs geweest. Zij kunnen op zondag avond niet veel voor ons betekenen maar we kunnen naar een tire shop en de rekening indienen. Eenmaal terug in het hotel zijn we samen (Nans ook) wezen zwemmen. Het was heerlijk. Morgen vroeg op want Yellowstone staat op het programma.

1. Erik en Annemarie:
    15 september 2014
    Helaas geen foto van de bald eagle. Maar goed ik geloof jullie.
    Wat betreft het verhaal over het lampje van de banden komt bekend voor. Wij hebben dit ook meegemaakt en toen ging het om de bandenspanning die te laag was. Ik even in het service boekje kijken van de auto. Heel veel plezier in Yellowstone .
  2. Bas en Nancy:
    15 september 2014
    Dat hadden wij gisteren ook gedaan en er lucht bij gedaan maar vandaag ging het lampje weer branden en omdat jullie zoveel problemen hadden in Yellowstone wilde we het zekere voor het onzekere nemen. Groetjes van ons
  3. Marco en maaike:
    16 september 2014
    Misschien moet je m resetten ,moet ik ook als de banden opgepompt zijn
  4. Bob en Mia:
    16 september 2014
    Las ik dat goed Nancy heeft gezommen :-)