Dag 23: Stonehenge, WA

20 september 2014 - Yakima, Washington, Verenigde Staten

Vanacht om 1 uur opgestaan om kaartjes voor Art Garfunkel te bemachtigen. Na een klein uurtje was het eindelijk gelukt. Vanochtend vroeg opgestaan en om 8.30uur uit het hotel vertrokken. Op de snelweg was een ongeluk gebeurd en konden hier dus niet op. Eerst maar even tanken maar kreeg hier te horen dat we dit niet zelf mogen doen. Dit schijnt in de staat Oregon verboden te zijn. Toen we hier klaar waren begon het verkeer te rijden dus hadden we bijna geen vertraging. Eenmaal de Columbia river overgestoken te hebben zijn we over de Lewis & Clark highway in westelijke richting gereden tot aan Stonehenge. Hier is een replica gebouwd van het Engelse bekende Stonehenge. Toevallig had ik mijn Stonehenge t-shirt aan vandaag. Vanaf hier zij we in noordelijke richting naar Yakima gereden. Onderweg een mooi uitzicht punt gevonden waar je de 4 vulkanen tegelijk kan zien nl. Mt. Hood, Mt. St. Helens, Mt. Adams en Mt. Rainier. Hierna bij een state park lekker gepicknickt en in de loop van de middag in ons hotel de Oxford suites in Yakima aangekomen. Hier kregen we bonnen voor een gratis hapje en drankje vanavond. Na het eten nog even een wandeling gemaakt langs de Yakima river.