Dag 24: Mt. Rainier

21 september 2014 - Kent, Washington, Verenigde Staten

Na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt (helaas geen bacon voor Nancy) hebben we Yakima achter ons gelaten en richting Mt. Rainier NP gereden. O ja, we kwamen er vanochtend pas achter dat gisteren avond de band Kansas hier heeft opgetreden op de state fair (braderie). Jammer dat we dit niet eerder wisten. Over de White pass en via de Stevens canyon zijn we in Paradise aangekomen waar we een prachtig uitzicht hebben op Mt. Rainier en de gletsjers op zijn flanken. Hier meteen een broodje gegeten met een prachtig uitzicht. We kunnen wel zeggen dat dit het mooiste plekje is waar we ooit gepicknickt hebben. Hierna aan de westelijke zijde het park verlaten en richting Seattle gereden. In de loop van de middag in ons hotel in Kent aangekomen. s' Avonds naast het hotel bij de chinees gegeten en daarna nog een rondje midgetgolf gespeeld. Na 9 holes stond Bas 4 slagen voor maar Nancy heeft met een geweldige eindspurt de stand nog gelijk weten te trekken. Morgen gaan we echt golfen op de driving range. Terug naar het hotel en lekker koffie gedronken. Morgen de laatste dag en we gaan Seattle ontdekken.