Dag 25: Seattle

22 september 2014 - Kent, Washington, Verenigde Staten

Helaas de laatste dag vandaag. Na het ontbijt zijn we Seattle in gegaan en allereerst naar de Public market. Dit is een grote overdekte markt waar veel toeristen op af komen vanwege de flying fish. Het is een traditie geworden om de vis van de een naar de ander te gooien. Dit gaat met een hoop bombarie gepaard. Verder zijn er veel kunstenaars en straat muzikanten. Aan de overkant zit de allereerste Starbucks die er geopend is. Helaas hadden we net bij een andere Starbucks al koffie gedronken. Vervolgens zijn we naar de Seattle space needle gereden en hier ook omhoog gegaan. Vanaf boven een prachtig uitzicht op en over Seattle. Daarna terug naar het hotel en de tickets voor morgen uitgeprint. De koffers ingepakt en gewogen en ze zijn allebei iets te zwaar(hoe is dat nou mogelijk?) s'Avonds bij Shari's gegeten en we zijn er helemaal klaar voor om naar huis te gaan(NOT). Morgen vroeg op en een lange vlucht voor de boeg. Het volgende verhaal zullen we vanuit Nederland schrijven. Bij deze iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Bas & Nancy

1. Jasper:
    23 september 2014
    Wat gaat de tijd toch snel hé.
    Goede reis terug.
    Groetjes
  2. Erik en Annemarie:
    23 september 2014
    Ik vond het geweldig dat jullie bij ons in Kelowna zijn geweest.
    Het was leuk om jullie te laten zien waar wij wonen. En wat er zoal te beleven is.
    Volgens mij hebben jullie genoten van de vakantie en wens jullie een goede reis terug naar het KLEINE Nederland.

Groetjes Erik
  3. Marco en Maaike: