Dag 20: Goodbye Yellowstone and Hello Tetons

17 september 2014 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vanochtend voor de derde en laatste keer door de Gateway to Yellowstone poort gereden en het hele park aan de oostelijke zijde naar beneden gereden om bij de zuid ingang het park achter ons te laten. Onderweg nog heel veel bizons tegen gekomen. Waarschijnlijk zitten ze allemaal aan de zuid oost kant van Yellowstone. Vrij snel hierna zijn Teton NP binnen gereden. Een mooie picknick plek opgezocht en hier lekker broodje gegeten met een prachtig uitzicht op de Tetons. Helaas moesten we de route iets aanpassen. We wildde de Moose Wilson road naar Teton Village nemen maar die was helaas afgesloten vanwege te veel beren activiteiten.(zie foto). Daarom maar direct naar Jackson hole. Hier schijnt Harrison Ford in de buurt te wonen dus wie weet. We hebben de Millenium Falcon nog niet gespot op de parkeerplaats. We hebben eerst in het hotel ff lekker een uurtje geslapen want we waren best nog een beetje vermoeid van de lange dag van gisteren. Daarna nog geshopt en gegeten. P.s. Nancy heeft een filmpje van de Mammoth hotsprings er op gezet. Deze kan je vinden bij de video's.