dag 2:Aankomst Seattle

30 augustus 2014 - Federal Way, Washington, Verenigde Staten

Dit word een kort stukje want we zijn behoorlijk moe, maar wel gelukkig. Na een lange vlucht van in totaal 17 uur met tussenstop meegerekend zijn we aangekomen in Seattle. Alles is voorspoedig gelopen en we hebben een fijne auto (Kia Sorento) waar veel spulletjes in kunnen dus shoppen. Het is hier nu 23.00 uur en in Nederland 8.00 uur dus we missen een nachtje die we nu lekker gaan inhalen. Greetings from the Slagmolentjes.

1. Erik en Annemarie:
    31 augustus 2014
    Nu zitten we eindelijk weer in dezelfde tijdzone, wel zo handig. Wij duiken zo ook ons bedje in. Slaap lekker en succes morgen met het eerste deel van de route, geniet ze!
  2. Marco en Maaike:
    31 augustus 2014
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen, wij probeerde jullie vlucht gisteravond te volgen maar konden hem in het drukke luchtruim van Amerika niet vinden ;-( slaap lekker en geniet van de reis!
  3. Ingrid en Thomas:
    31 augustus 2014
    Hallo Bas en Nancy, fijn dat de reis voorspoedig verlopen is.
    Hier wordt het vanaf maandag 20° en droog. Ideaal schilderweer dus. Jullie voortuintje is al helemaal naar Nancy's wens gedaan. Groetjes van ons en een hele fijne vakantie gewenst. Thomas en Ingrid.
  4. Jasper:
    31 augustus 2014
    Hallo fijn om te horen Dat jullie een goede reis hebben gehad .geniet er maar lekker van fijne vakantie jasper alice jeremy sarah
  5. Marion en Doede:
    31 augustus 2014
    Hello zijn jullie al wat uitgerust.
    Goeie reis enne nog bedankt voor de leuke kaart die jullie aan Tante Oma gestuurd hebben , het gaat aardig goed met haar.
    Groetjes
  6. Pappa en mamma:
    31 augustus 2014
    wij willen niet achterblijven bij de rest van jullie vrienden en familie dus nogmaals fijne dagen en doe kalm aan gr pappa en mamma