Dag 4: Olympic N.P.

1 september 2014 - Sequim, Washington, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg opgestaan en in het hotel ontbeten. Rond 8.30 uur op weg gegaan richting Olympic N.P. Eerst een stuk langs de kust gereden tot aan Ruby beach. Een heel mooi plekje met prachtige uitzichten. Hierna verder gereden naar Olympic N.P. via het Hoh Olympic national rainforest. Hier hebben we diverse stops gemaakt en een korte wandeling door het regenwoud. Erg mooi en indrukwekkend. Helaas begon het te regenen dus zijn we verder gegaaan. In het plaatsje Forks hebben we voor het eerst getankd en een broodje bij Subway gekocht. Gelukkig werd het richting Sequim weer droog waar we rond een uur of 3 aan zijn gekomen. Ff lekker uitgerust en daarna bij de chinees gegeten.

Tot morgen

Groetjes Bas en Nancy

1. Erik en Annemarie:
    Goedemorgen,

Wel even de foto's toevoegen graag. Ik wil wel graag de bewijzen zien dat jullie er zijn geweest!!!!
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Erik
  2. Bas en Nancy:
    2 september 2014
    Foto's volgens zodra er betere wifi beschikbaar is
  3. Marco en maaike:
    2 september 2014
    Hallo bas en nancy we volgen jullie op de voet,natuurlijk zoals altijd,maar als jullie verbaasd zijn over het feit dat het regent in het regenwoud!?!?!misschien volgende keer even wat beter informeren vind ik wel beetje dom......savannah volgt jullie ook op de voet ,ze zei dat ze jou nog niet tegen was gekomen op weg naar school!!!groetjes van ons en opa en oma
  4. Wil en frits:
    2 september 2014
    Wat raar is het als je loopt in het regenwoud en het regent dan.gezellig lezen op je reislogger goede reis groetjes wil en frits
  5. Erik en Annemarie:
    3 september 2014
    Wij hadden anders prachtig zonnig weer in het Hoh Rainforest dus dat kan best hoor. Vandaag ook een regendag in Kelowna maar komende dagen krijgen we weer mooi weer hoor. Dus als jullie er dit weekend zijn kan eindelijk die badpak uit de koffer, haha
  6. Erik en Annemarie:
    3 september 2014
    Wat een fantastische foto met die beren, geweldig!