Dag 12: Edmonton

9 september 2014 - Edmonton, Canada

Vanochtend een paar boterhammen geroosterd en toen op weg gegaan richting Edmonton. We waren Jasper nog niet uit of er lagen een heleboel herten langs de kant van de weg waarvan 1 hele grote bull. Hierna even genoten van het uitzicht over Jasper en we zijn verder gereden. Het weer is wel beter vandaag maar het sneeuwt ook nog regelmatig.  In het begin van de route is het nog erg bergachtig ( volgens Nans bergzaam). Later word het steeds vlakker en steeds meer veeteelt en landbouw. Onderweg in Hinton getankt en in de loop van de middag in Edmonton aangekomen. In het hotel gevraagd om een jaccuzi room en dit is gelukt met een kleine bijbetaling. Nans zag in eens dat Cat Stevens een concert in Dusseldorf geeft en we hebben gelukkig 2 kaarten kunnen bemachtigen.  s'Avonds lekker bij Dennys gegeten en daarna in de jacuzzi geweest.

1. Bas en Nancy:
    10 september 2014
    Ik heb nog geen jacuzzi gezien; -)
  2. Marijana:
    10 september 2014
    Ziet er goed uit! Veel plezier nog!
  3. Marco en Maaike:
    10 september 2014
    Goodmorning ;-)! Romantic times with the jacuzzi...yeah! Wat een prachtige foto's...en gaaf dat hert, groot! Ik wens jullie veel sterkte in de sneeuw...moet er nog even niet aan denken, sneeuw kou en nat brrr. Wij nazomeren hier nog even verder. Have a nice day..
    kus van ons