Dag 7: Cascade mountains

4 september 2014 - Omak, Washington, Verenigde Staten

Het is een prachtige dag. Na de auto vol getankt te hebben zijn we opweg gegaan in oostelijke richting via highway 20 die we de hele dag zullen volgen. In het plaatsje Concrete hebben we postzegels gekocht en de kaarten op de bus gedaan. Nancy had op internet opgezocht dat er een bald eagle natural unit zit bij de upper Skagit river ten oosten van Concrete. Hier overwinteren bald eagles. Wel vreemd dat er dan in september geen vogel te vinden is. Wel hele mooie foto's kunnen maken. Vervolgens zijn we het Cascade national park in gegaan. Mooie vergezichten en besneeuwde bergtoppen. Zelfs kwamen we een Amish familie tegen(met een auto en fototoestel). Onderweg nog ff gepicknicked en daarna richting Omak gereden. Om 15.30 uur in het hotel aangekomen. Bas is direct gaan zwemmen. 's Avonds bij de Koala grill gegeten en daarna nog een gratis drankje genuttigd in het hotel. Hierbij nog ff gekeken naar een american fooball wedstrijd tussen de Seattle Seahawks en de Green Bay Packers.

1. Bob en Mia:
    veel plezier en groetjes aan Erik en Annemarie
  2. Bas en Nancy:
    Doen we!
  3. Claudia:
    5 september 2014
    Hoi! Leuk om jullie reis iedere dag een beetje mee te beleven! Geniet ervan!!