Dag 9: Omgeving Kelowna

6 september 2014 - Kelowna, Canada

Vanochtend na een heerlijk ontbijt verzorgd door Erik en Annemarie zijn we op weg gegaan richting Summerland waar Annemarie werkt. Onderweg bij Hardy falls gestopt om de zalmen te bekijken. Ze zwemmen hier tegen de stroom in en na lang wachten hebben we eindelijk een zalm die uit het water springt kunnen vast leggen. Hierna in Summerland bij beanery koffie gedronken waar Annemarie werkt. Leuke zaak en de koffie was lekker. Hierna richting Penticton gereden waar Erik werkt. Onderweg kwamen we langs een kanaal waar zomers heel veel mensen doorheen floaten. In Penticton bij Wouda's bakery lekker brood gekocht voor morgen. Hierna vanuit Penticton de onverharde weg naar Chute lake genomen. Dit is een zandweg met veel kuilen en rotsen die langs Chute lake loopt en door Okanogan provincial mountain en heeft  ongeveer 2 uur geduurd. Uiteindelijk in Kelowna aangekomen hebben we bij de Mediterranee market lekkere Edammer kaas gekocht. Hierna terug naar het appartement waar Erik en Bas ff lekker gezwommen hebben. Annemarie en Nancy hebben de bbq voorbereid waar we heerlijk van genieten. Straks nog ff tanken (kan Erik de punten ervan sparen) en de laatste inkopen voor morgen doen. Uiteraard vanavond Erik nog inmaken met Skip-bo en van het prachtige uitzicht genieten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade